Ask yourself

Aku ni girl yang hepy sangat2, selalu je senyum and kadang2 ketawa walaupon takdak benda yang lucu ..
Kalau aku rasa nak berkawan , aku kawan jer dengan sape aku  nak .. aku kuar jer mane aku nak kuar , tapi kalau aku nak kuar , aku mintak izin mak ayah aku dulu . Mak ayah aku bagi je mane aku nak pegi asal aku pandai jaga diri aku .

1 Hari aku terserempak dengan dia , aaku senyum je kat dia .dia pon senyum kat aku , haha . dan hari tu jugak aku jatuh hati kat dia .. excitednya aku hari tu ..Aku dengan dia mula rapat dan kitaorang mula "declare" . Kisah kitaorang pon bermula , tiap-tiap kami kol and massage . Dia tu ada ja benda nak ditanya, tapi kalau dia dah takda idea nak nyembang dia akan cakap I Love You , I Miss You ..

Tiap hari , tiap pagi dia kejutkan aku bangun , kadang2 rasa bengang gak , sebab aku ngantuk sangat2, tapi kadang2 rasa bezt jugak laa bila ada orang care pasai aku , terasa diri disayangi la pulak. 
Tapi bila sikap dia yang ambik berat tu dikuasai dengan perasaan "cemburu".Aku rasa tak bezt sangat2 .Sebab.
Aku nak kuar gi mana2 kena mintak izin dia dulu .aku nak berkawan dengan sapa2 pon dia kena tahu dan kena mintak izin dia dulu ..Kalau aku tak mintak izin dia dulu , dia akan marah2 aku .Awak kalau boleh taknak la cemburu sangat , Aku bukannya curang dengan dia pon ,.awak kena tahu tu sayang . Takda orang lain pon kat hati ni , tolong la paham ,..


LOVE WILL DIE IF HELD TOO TIGHTLY
LOVE WILL FLY IF HELD TOO LIGHTLY

written by:Blog Cik Myda

No comments:

Post a Comment