Mengidam ooi . haha


Hai korang , lama sih tak mengupdate kat blog aku ni haaa . Apa pasai ? ohh nak tau ka .. hmm sebenaqnya aku takda masa sikit nak hadap blog ni haaa , maklumla nak update blog kena ikot mood jugak an , kalau takde mood gimana mau berceloteh , ye dak ? Hope u guy"s sihat-sihat belaka ..

Nak tau apa yang aku mengidamkan , hahahaha dah lama dah aku nak tapi still tak dapat lagi .. rezeki tak menyebelahi aku laaa . hmm hope oneday aku dapat gak pgg ... Apa yang aku nak pegang ? ohh penasaran ya mau tawu .. hehehe . okay la taknak cakap banyak , ni korang tengok yer ..

Haa yang ni la yang aku idamkan , hahaha . handfone Sony experia C , colour purple .... wahhh kalau aku dapat ni , aku kan jaga dia macam menatang minyak yang penuh , hahaha bole teqa tuh ? 
Haa orang selalu cakap benda yang kita sayang kena jaga kan , even hanyalah handfone . haha . Betul kan apa aku cakap ?


Bagi aku dalam memilih nak guna fone memang kena pandai pilih , supaya boleh guna lama dan berbaloi .Bole letak dual simkad tau
Then ada 3 colour , Black, white and purple.
semestinya aku nak purple .. 




okay ni cover belakang dia , lawa kan ,,, aduhh bila la nak dapat pegang ehh handfone cantik ni haaa
.Even banyak lagi brand yg terbaru tapi cintaku terhadapmu tetap utuh
wahhhhh ayat tu ?
hahahaha ko ade ?
hmm untungla kan korang dah ada , aku still ternanti2 lagi haa ....agaknya keja dulu baru dapat pakai kan ..
tapi dengan keadaan aku sekarang macamna aku nak keja , hmmm alamatnya tengok je la aku ... 

Kalau la ada someone yg hadiahkan kat aku , wahhhh mmg awesome arr , heheh . tapi ada ka orang sebaik mimpi aku tu nak bagi fone ni kat aku buta-buta ? haahahahaha still wait and see , mana taw ada kan . kalau ada , Alhamdulillah la , kalau tak . hmmm melopong la hang Mydaa ooi . 
okay la nanti kita bebel ag narhh . bye . :)

No comments:

Post a Comment