Sampai bila awak !!


Harini aku rasa takdak la mukadimah tuk korang , sebab mood tak berapa nak okay la . hmm sebab apa ? hmm hampa taw kan apa yg kita rasa bila kita selalu ja kena mengalah ... Walaupon kadang tu ternyata bukan kita yg salah . terpaksa nak mengalah .. Hmm tu la yg selalu terjadi kat aku , dari dulu sampai la sekarang ...Kenapa ? aku sendiri pon tak taw napa semua ni jadi kat diri aku , asyik aku ja nak mengalah , bukan kata aku lemah .. tapi aku rasa kadang tu aku malaih nak panjangkan cerita dan sebab tu aku mengalah ,, ..

Tapi kan hampa pedih sangat hati aku ni , sakit hati tu taktaw la nak bayangkan lagumana . hanya Allah yg satu ja yg paham apa aku rasa .. bukan sekali , tapi berkali-kali, maknanya sakit hati ni tak terkata la baq hiangg ,, .........!! Bukan aku nak mengungkit ataupon nak berkira tapi perasaan aku kena jugak aku pk . , ye dak ?

Hmm apa yang aku rasa sekarang ni tak mungkin sama macam yg si dia rasa ,. Hampa bayangkan lah semua apa yg aku buat semua tak kena dan sekarang aku seolah hilang kawan2 aku sebabkan dia . aku tak taw kenapa semua ni jadi , salah aku ka ? hmm tapi kenapa aku ? kawan2 aku sekarang dah tak macam dulu semua disebabkan dia ,.! Aku takmau nak salahkan sapa2 dalam hal ni tapi aku kalau boleh aku nak cam dulu , hidup aku penuh dengan kawan2 , aku happy ada ramai kawan .. tapi sekarang tak macam dulu ..

Sekarang aku dah tak libatkan diri dalam fesbuk , aku dah tak aktif macam dulu , wechat aku pon aku rasa macam aku tak perlu wujudkan ,. Instagram aku apatah lagi , semuanya timbuikan perasaan :Jealous" Errrghhh dia masih tak paham apa yg aku rasa dan macamna perangai aku . Hmm aku mahukan lelaki yg memahami aku , lelaki yg jaga hati aku daripada terluka, disakiti .. Tapi apa yg aku dapat . Hmm mmg tak sepatutnya dapat . Aku bukan Lilin .. aku tak setabah lilin yang sanggup bakar diri demi kesenangan orang lain .....

Mungkin satu hari nanti aku perlu menjadi seperti lilin ... Yang sanggup bahagiakan orang lain dari diri sendiri . In sha ALLAH selagi aku boleh sabar aku kan terus sabar .... Selagi aku hidup aku kan terus gunakan peluang untuk membahagiakan orang lain .. hmmm Bila aku mati aku harapkan doa ja daripada orang sekeliling aku , tak lebih .. Hmm mungkin aku kan bahagia kat alam sana nanti ..Amin .

No comments:

Post a Comment