Peluang Kedua

Hye ? Agak lama menyepi yaa. Haha kawan2 sihat ?
Mesti ada yang tertanya-tanya kan kemana lahh hilang si budak yang cakap bnyak nihh , hahaha
Ada ja kat sini haa, tak pi mana eh ..

Cerita baru ? Of course lahh ada banyak cerita yang myda nak story.Hampir 2 bulan jugakk tak exerise jari depan keyboard nihh ha..So story untuk malam nih rasanya nak share dgn all my followers pasai peluang kedua yang aku dapat .. Nak tau benda apa ? Only seriously followers ja yang nak baca rasanya .. haha .Story takdak la best mana pon , tapi setiap orang ada cerita dia masing2 kan ..So takpayah nak buat pelik la kan ..Hahaha ..

Peluang kedua yang aku maksudkan tu pasai sambung study :) Even hampir 6 bulan tanam anggur kat umah , now time for me back to study for my future ..Haha ..Cita2 nak sambung degree tu mmg ada lah kan ..Rasanya semua orang macam tu , ye dak ..Haha ..Tapi tu la oqang kata bergantung kepada rezeki masing2 . Selepas aku kena reject dengan IPTA , rasa give up untuk study nihh mmg ada ..Tapi bila ada someone yang selalu support kat belakang aku mmg aku kuat nak lalui semua nihh.

UNISEL @ Uniersiti selangor tempat aku nak tebus peluang pertama yg dulunya aku main2 ..Hmm aku sambung study dalam program Ijazah Sarjana Muda (Kepujian)(Pendidikan awal kanakk-kanak) selama 3 tahun setengahh .Wahhhhhh lama kan ? hahahaha terpaksa tinggal sayang2 kat rumah n then sudy kat sini ..Haha Agak membosankan tapi inilahh kenyataannya aku kena berusaha menjadi yg terbaik even aku bukannlah yang terbaik ..setuju kan ?Dalam kos ni fokus kepada cikgu lahh oang kata kan ?haha bolehh ka aku nak mengajaq budak2 ? Boleh ka ? Hahaha in sha allah berkat doa dan usaha semuanya in sha allah akan di permudahkann..

First week mmg agak macam panda , haha biasalah kan awal masuk universiti yang paling budak2 tak suka "orientasi" tu lahh an .. Termasukk lah aku .. hahaha Walaupon events tahh apa2 , tapi tu semualahh sebenarnya realiti yang semua pelajar kena terima sebagai seorang pelajar .. Ingat yer kalau bolehh jangan mengeluhhh.. Sebab setiap apa yang kita buat semua ada ganjarannya..So sama2 lah peringat diri sendiri .. ^_^..

Masuk ja second week , wahhhh kawan baru setiap malam dahh datang "assignment" ?
hahaha .." Peneman jariku, pencerah mataku " haha.. 
Assignment ? apa nak cakap pasai assignment ? haha .. Blurrr seketika *
tutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !!!!

Apa nak cakapp eh pasai assignment ? haha .Kalau sudents dengaq ja word "assignment" ... arghhhhh dye datanggg ,hahaha .. Btw assignment tu bukan lahh benda yang agak berat kan student la yg buat assignment jadi berat kan . Percaya tak ?haha .Fullstop talking about Assignment .. 
hahahaha ..Maybe next sem aku akan story serba sikit pasai assignment sebab sekarang ni still takda dalam situation busy dengan assignment. haha ..

SO,my lovely follower jgn maraa ha sebab jarang on blogger .. Dan tak sempat nakk chatting dengan korang. Nanti cuti sem bulan 12 i will active again .. Thanks for your time... ^_^.. Bye ..





No comments:

Post a Comment