cintaku



Semakin hari semakin aku rasa apa yang aku rasa dulu .. Adakah satu petanda ??
aKu lerai segala yang terkusut dan aku simpul agar menjadi rapi demi menjaga hatimu aku rela mengalah selalu tapi mengapa kau berubah laku..Inikah yang harus ku terima di atas setia sekian lama.
Kau menjadikan aku pelakon dalam sandiwaramu..napa aku ? napa semua ni jadi kat aku..

Cintaku rinduku bukannya yang terkusut
Kuikat kubelai dan kusimpul..oohh...

Kadang-kadang Hati ingin berbicara sekaligus hati pun sering bertanya di mana hujung jalan cerita
Aku harapkam bukannya di bibir tanpa sebarang noktah...

Selangkah engkau pergi seribu langkah aku mengejarmu
Sekelip mata engkau hilang seluruh pelusuk ku cari...oohh...
Setinggi mana engkau cuba membawa diri akan aku daki...oohh...
Sedalam mana engkau cuba menyembunyi kan ku selami

Biar tebukti biar bersaksi cinta kita cinta tersimpul rapi..Agar bisa mengakhiri cerita cinta kita ,. In sha allah . Amin

No comments:

Post a Comment